Nem egy hiba - Johnten

Cím: Nem egy hiba
Páros: Johnten (Johnny/Ten (NCT/SM Rookies))
Műfaj: romance, némi angst, némi fluff, oneshot

 

Nem egy hiba

Tömeg. Metrózaj. Fülledt levegő. A késő délutáni csúcsforgalom ezt tartogatta Youngho – és még sok ezer ember – számára, amikor felszállt a járműre, hogy hazafelé vegye az útját. Szokása szerint rögtön a kocsi túlsó felében lévő ajtónál igyekezett helyet találni magának. Leülni ilyenkor esélytelen volt, s most lemondással kellett tudomásul vennie, hogy még az ajtó melletti állóhelyek is foglaltak voltak. Remek.
Egy harmincas éveiben járó borostás férfival szemben állt meg, aki unottan bámult ki a fejéből bedugott fülekkel. Youngho szintén zenét hallgatott, egyetlen idegszála sem kívánta most a külvilág nagymértékű befogadását, így miközben a metró egy kisebb rántással elindult, még szemeit is behunyta. Így koncentrált a fülében szóló melankolikus dallamra, amely tökéletes párja volt borús hangulatának. Nem tudta pontosan, hogy melyik indukálta a másikat – hogy a lelkiállapota miatt hallgatott ilyen dalokat, vagy épp fordítva, a búskomor dalok miatt fordult ismét magába. De ha jól belegondolt, talán az előbbi; a szomorúság újabban akkor is megbújt a felszín alatt, ha épp jókedve volt.
A metró megállt a következő megállónál, mire Youngho szemei felnyíltak, hogy utat tudjon adni az esetleges leszállóknak. Pár ember elnyomult mellette, egy figyelmetlen alak hatalmas táskájával még jól meg is lökte. A fiú visszafojtott egy elégedetlen morgást; gyűlölte ezt a járatot csúcsidőben. A kellemetlen körülményeket ismét a zenére koncentrálva igyekezett kizárni, s közben észre sem vette, hogy az ajtónál vele átellenben álló fiatal lány időről-időre érdeklődő pillantásokat vet rá. Szinte várta, hogy a fiú végre felnézzen és elkaphassa pillantását, de ez nem történt meg.
Szegény lány persze nem tudhatta, hogy teljesen hiábavalóan akar szemezni vele. Youngho szerelmes volt, még mindig reménytelenül szerelmes abba a fiúba, akivel két hónapja szakítottak. Bizonyára a szomorú dal tehetett róla, hogy lelki szemei előtt ismét megjelentek az éjfekete tincsek, a fitos kis orr, a huncutul csillogó szemek, és az a számtalan fémpiercing és fülbevaló, amit a másik hordott. Maga előtt látta a fiú olykor aranyos, esetleg szégyenlős mosolyát, ami máskor azonban oly kihívó, magabiztos és pimasz tudott lenni, amitől Youngho térdei mindig el akartak kezdeni remegni. Tisztán emlékezett hangjának minden egyes színére: hangos, vidám nevetésére; orrhangú beszédére; álmos, halk, rekedt nyöszörgésére; kedveskedő gügyögésére; bosszankodó dörmögésére; apró, elégedett sóhajaira és mély, torkából feltörő nyögéseire… És arra is, hogy milyen volt a hangja akkor, amikor egymással kiabáltak a szoba egyik végéből a másikba nem egyszer, aminek a vége ajtócsapkodás, majd szakítás lett.
De erre akart a legkevésbé emlékezni. Ha lehet, az utolsó emlékeit vele kitörölte volna az emlékezetéből, és más emlékeket gyártott volna helyettük. De nem lehetett. A fiú közölte vele, hogy ez az egész köztük egy hiba volt, és fogalma sincs, minek állt egyáltalán össze Younghoval. És ez fájt. Ez fájt a legjobban; mintha a szívét tépték volna ki a mellkasából. Youngho akkor persze nem mondta, de ő nagyon is jól tudta, ő maga miért állt össze a másikkal. Pontosan azért, amiért a mai napig se tudott túllépni rajta, amiért még most is csak rá tudott gondolni, amiért megbánta minden egyes meggondolatlanul kimondott szavát, amiért azt kívánta, bár visszaforgathatná az időt, hogy mindent sokkal jobban csináljon.
Youngho olyannyira elmerült borús gondolataiban, hogy majdnem elfelejtett leszállni az ő megállójában. Mikor mégis feleszmélt, gyorsan kilépett a metróból, és a kijárat felé vette az irányt. Mire befordult az utcába, ahol lakott, már besötétedett, s meglehetősen hűvös szél fújt az arcába. Lassú léptekkel közelített a sokemeletes épület felé, ahol az albérlete volt, s már nem járt messze a kaputól, amikor megpillantott valakit a ház előtt. Az illetőnek túlságosan ismerős alakja volt, mire Younghoban egy pillanatra megállt az ütő, mert mi van, ha…
Ő volt az.
Zsebre dugott kezekkel, olyan tartással állt ott, mint aki elveszve érzi magát a helyen. Youngho alig hitt a szemének. Fogalma sem volt, vajon mi hozta ide a fiút a lakása elé, és nem tudta, hogy ez jót vagy rosszat jelent-e majd számára. Bizonytalan léptekkel indult meg felé, s alig pár pillanat telt el, mire a másik felkapta a fejét, észrevéve érkezését.
- Ten… - szólalt meg Youngho elsőként, de egyszeriben nem is tudta, mit mondjon. A fiú ugyanolyan gyönyörű volt, mint amikor utoljára látta, ám fekete szemei áthatolhatatlan mélységként pillantottak fel rá.
- Youngho – mondta megilletődve a fiú, mintha nem számított volna a másik felbukkanására.
- Hát te… miért jöttél?
- Én csak… - kezdte Ten, és láthatóan zavarban volt. Feszengve állt egyik lábáról a másikra, miközben mindenhova nézett, csak Younghora nem. – Hozzád jöttem.
- Hozzám? – visszhangozta a fiú meglepve, pedig ennek egyértelműnek kellett volna lennie, hiszen az ő háza előtt állt. De a tény, hogy két hónapja szakítottak és tulajdonképpen már semmi közük nem volt egymáshoz, még mindig ott volt.
Ten aprót bólintott, de hallgatott. Youngho ellenállt a késztetésnek, hogy a karjaiba zárja. Még sosem látta ennyire bizonytalannak, ennyire törékenynek, mint most a kapuvilágítás alatt, ahogy félénken nézett fel rá, mielőtt megszólalt volna.
- Hiányoztál – mondta a fiú olyan csendesen, hogy félő volt, az őszi szél felkapja és elsodorja szavait, mielőtt Younghohoz elérnének. De nem, a fiú oly tisztán hallotta őket, mintha Ten közvetlen közelről suttogta volna fülébe őket. Egyszerre úgy érezte, nehezére esik lélegzetet venni, a szíve ki akart ugrani a helyéről.
Ten itt volt, eljött hozzá, mert hiányzott neki. Ez… ez elég volt ahhoz, hogy Younghoban pislákolni kezdjen a remény.
- Te is nekem – felelte lágyan, mikor végre megtalálta a hangját, ami alkalmazkodott a másik halk beszédéhez.
Ten felpillantott rá, fogaival lassan alsó ajkára harapott, tartása még mindig bátortalanságról árulkodott. Látszott rajta, hogy mondani akar még valamit, s Youngho türelmesen várta, annak ellenére is, hogy egyre inkább feszítette az izgatott kíváncsiság.
- Én… Én csak… - hajtotta le fejét Ten, miközben a megfelelő szavakat kereste. Aztán újra felnézett rá; ezúttal hosszan, mélyen, sötét szemeiben oly tiszta érzelmekkel, amibe a másik szinte beleszédült. – Még mindig szeretlek, Youngho.
Hangja kicsit elfúlt az utolsó szótagnál, de ez már nem számított. Youngho nem gondolkodott, csak cselekedett; pár gyors lépéssel átszelte a kettejüket elválasztó rövid távolságot, majd a fiú elé érve egyik tenyerébe fogta annak arcát és lehajolt hozzá. Egy pillanatra Ten szemeit fürkészte, némán kutatva engedély után tekintetében, amit a fiú lecsukódó szempillái által kapott meg, aztán ajkaik találkoztak.
A csók szenvedélyesen kezdődött – két szerelmes szív találkozása kéthónapnyi, hirtelen ostobának és értelmetlennek tűnő gyötrődés után; Youngho talán még sosem csókolt ilyen ragaszkodással senkit, kieresztve magából mindazt a fájdalmat, amit az elmúlt hetekben érzett. Ten készségesen viszonozta csókját, ugyanazt a vágyódást árasztva magából, ami a magasabb fiút is markában tartotta. Youngho egyik keze Ten derekára simult, így vonva közelebb magához a fiút, amit ő elégedett hümmögéssel és egy apró sóhajjal hagyott jóvá; másik keze az arcát cirógatta, ujjai alatt érezve, hogy szerelme beleremeg az érintésébe.
Arra váltak szét, hogy a közelben megszólalt egy autó riasztója – éles, kellemetlen hangon vijjogott az estébe, amivel megijesztette a párost. Youngho még mindig behunyt szemekkel próbált lélegzethez jutni, és örömmel vette tudomásul, hogy Ten levegővételei is ugyanolyan gyorsak és felszínesek, mint az övéi. Lenézett a fiúra, aki nagy, ártatlan szemekkel bámult rá, arcát enyhe pír fedte az imént történtek miatt.
- Oh – nyögte halkan Youngho, amikor a másik váratlanul megölelte, nagy lendülettel vetve karjait köré, arcát a nyakába fúrva. Szíve hevesen dobogott, ahogy viszonozta az ölelést – imádta, hogy Ten vagy jó fél fejjel alacsonyabb volt nála, aminek köszönhetően mindig is tökéletesen illettek egymás karjaiba. Így álltak legalább két percig, nem szólva egy szót sem, csak egymás közelségét élvezve némán. Semmi és senki nem zavarhatta meg őket ebben a pillanatban, még a rosszindulatú öreg néni sem, aki a földszinten lakott, és rendszeresen csúnya pillantásokat vetett Younghora, ha összetalálkoztak a lépcsőházban.
- Youngho… - szólalt meg végül Ten, de még mindig a másik nyakába bújt, nem húzódott volna el. – Ezek szerint te is…
Nem mondta ki, de a magas fiú nagyon jól tudta, mire gondol.
- Én is szeretlek, Ten – mondta halkan, és a fekete fürtök közé csókolt, mire Ten ujjai a derekán még erősebben fogták őt.
- Mi lesz most velünk? – tette fel a következő kérdést a thai fiú. – Hiszen… voltak problémáink.
- Voltak – bólintott rá Youngho, de most még a szakításukhoz vezető rossz emlékek szóba hozása sem tudta kibillenteni hitéből. – Talán… azt hiszem, túl türelmetlenek voltunk egymással.
Sokat gondolkodott rajta, hogy mi vezette őket a végpontig, és rá kellett jönnie, hogy mindketten hibásak voltak. Kezdettől fogva volt valami bennük, amitől remek párost alkottak, és könnyen megértették egymást – a személyiségükben sok hasonlóság akadt, ám nem voltak egyformák. Sok mindenben különböztek is, és a különbségek néha túl nagyok voltak. A baj az volt, hogy ezt mindketten rosszul kezelték és a megértés hiánya kikezdte a kapcsolatukat.
- Azt hiszem, igazad van – dünnyögte Ten.
- Meg kell tanulnunk… alkalmazkodni… és megbeszélni a dolgokat – folytatta a fiú. – Ahelyett, hogy csak veszekednénk.
- Youngho - húzódott el ekkor tőle Ten, hogy a szemeibe nézhessen. - Kérlek, ne haragudj, hogy azt mondtam… hogy azt mondtam…
- Felejtsük el, jó? – vágott a szavába Youngho, és nagyot nyelt. Pontosan tudta, mire akar kilyukadni a másik, de ennek a dolognak túlságosan fájt még az emléke is.
- Ne, várj – állította meg Ten, amikor újra magához akarta őt ölelni. – Én tényleg nem gondoltam komolyan, amit akkor mondtam.
- Tudom… most már tudom – mondta kissé elfúlva Youngho, és mellkasában boldogság áradt szét. – Amúgy is, én is mondtam csúnya dolgokat akkor, amikre nem vagyok büszke.
- De én túl messzire mentem – jelentette ki Ten még mindig bűnbánóan.
- Most már nem számít – zárta le Youngho a dolgot, és a tenyerébe vette a másik kezét, végigsimítva rajta.
- Akkor jó – mosolyodott el a fiatalabb. Mintha a nap sütött volna ki kéthónapnyi sötétség után.
- Azt hiszem, ideje lenne felmennünk – mondta Youngho, mire Ten szemei felcsillantak. – És megbeszélnünk mindent.
- Jó. Menjünk – bólintott rá a fiú kedvesen, majd minden további habozás nélkül megfordult és a kapu felé indult, a kezénél fogva húzva maga után Younghot.
Nem voltak tökéletesek. De szerették egymást, és ezért készek voltak egy új esélyt adni maguknak, hogy ezúttal javíthassanak mindazon, amit elsőre elrontottak. Mert ez az egész köztük nem egy hiba volt, hanem a szerelmük első fejezete. A második pedig még csak most kezdődött. 

Megjegyzések

  1. Sziaa.~

    Nem tervezem hosszúra, csak mert nem. ._.
    Vicces, hogy mindig rosszindulattal gondolsz a saját írásaidra, én pedig csüngök minden egyes elejtett szón (még akkor is, ha olykor felmerülnek a szóismétlési hibák), ráadásul a magad felé érzett bizalmatlanságod oltári nagy hülyeség. Ennyit a személyeddel kapcsolatos véleményemről, mert akár a bolygó másik felébe képes lennék elüldözni a nyomiságaid miatt.Q_Q
    Az elején szó szerint elszomorodtam Johnny-val együtt, s átéreztem mindazt, amit leírtál. A metró halál. Tömény halál. Főleg csúcsidőben. Mi lehet Koreában, el sem merem képzelni. ._.
    Aztán ahogy haladt előre a történet és elkezdted részletezni mindazokat, amiket imádott Tenben... A szívem belesajdult. Nem azért, mert olyan rossz volt, hanem épp azért, mert túl szép volt. Hozzá kell tennem, hogy imádom Johnny-t ilyen szerelmes kis bolondnak, míg Ten az, aki kicsit vakmerőbb, és annyira tetszett, hogy ilyen kis rövid jellemzéssel is képes voltál mindezt átadni.
    A vége meg akshdjagfrahfsjahsjfhajfkslajfoajfaoi. Ennél többet ne várj. Most ne.Q_Q Még Yixingen sem tettem túl magam, szóval ez csak mélyítette a szívfájdalmamat. Nem is a nyomorban, hanem a gyönyörűségben fog megállni a szívem.xDD
    Volt benne egy szembetűnő szóismétlési hiba és ragozási rész, azokat bemásolom privátban.:c
    Írd meg a szerelmük második fejezetét! MOST.Q_Q Kell nekem... Q_Q *nem követelőzik, de azért mégis.*
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    Sumire

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia ^.^

      Végre eljutottam oda, hogy vissza tudjak írni itt, yay~
      Nem nevezném rosszindulatnak... csak elégedetlenségnek? Mert mindig hozni akarom a "szintet"? Mert néha úgy érzem, ahelyett, hogy fejlődnék, csak visszafejlődök :'DD Persze nem is írok valami sokat, hogy sokat fejlődhessek .____.
      A metróval kapcsolatban egyetértünk. Ez a kis szösszenet a metrón csúcsidőben való utazás alatt született meg a fejemben, úgyhogy legalább egyszer megihletett :'D
      Őszintén szólva, nem gondoltam, hogy neked ez tetszeni fog ._. Azt hittem, túl nyálas lenne neked, de ha nem így van, annak csak örülni tudok. JOHNNY, A SZERELMES KIS BOLOND, ASDFGHJKJ <3
      Xing alaposan ellátta a bajod, DE HÁT XINGRŐL VAN SZÓ, PERSZE, HOGY GYÖNYÖRŰSÉG LETT AZ A KLIP.
      A hibákat igyekszem javítani, köszönöm, hogy szóltál :3
      Nem írom .__. Tessék elővenni a fantáziádat és elképzelni :D
      Én köszönöm, hogy olvastad és írtál nekem! <3

      Törlés
  2. Szia!

    Hol is kezdjem?:)
    Talán ott, hogy már szokásoddá kezd válni, hogy olyasmit írsz, ami rendesen felkavarja az embert, legalábbis engem biztosan.

    A téma teljesen átlagos, hétköznapi képeket jelenítesz meg a maguk időnként ízetlen, időnként túlfűszerezett realitásával. Nagyon életszerű volt a metrós kép is, ahol az emberek egymást vizslatják, egy helyen vannak, mégis mintha mindnek egy másik világban járnának a gondolatai, szerintem ez annyira jellemző a metrózásra. Pár jól elejtett mondattal nem magyaráztad túl a két fiú múltját, mégis megtudtuk mindazt, amit tudnunk kellett ahhoz, hogy érteni, érezni tudjuk a történetet.

    Leírás szinten érzékeltetted ugyan a fiúk közötti különbséget, a beszélgetés során viszont nekem picit túl egyformák voltak, esetleg érdemes lehet erre a jövőben odafigyelni, és szóhasználatukban, fogalmazás módjukban, vérmérsékletükben is célszerű éreztetni a jellemvonásbeli különbségeket. ( Ez már csak annak a bizonyos szőrszálnak a hasogatása, mert már annyira jól írsz, hogy nehéz neked olyat említeni, ami még segítségedre lehet.)

    Volt ez a rész az elején "külvilág nagymértékű befogadását" ez nekem picit túlfogalmazott volt, olyan szakzsargon szerűen hatott a könnyed történetben, ezen kívül talán egy helyen volt egy zavaró szóismétlés.

    VálaszTörlés
  3. Viszont ki szeretném emelni most a szépségeket is, mert ha hiszed, ha nem, én gyűjtöm az ilyen kifejezéseket, na nem lopom el, de tényleg megőrzendő szerintem. :)
    "fekete szemei áthatolhatatlan mélységként pillantottak fel rá."
    "olyan csendesen, hogy félő volt, az őszi szél felkapja és elsodorja szavait,"
    Mindkét részlet különösen szemet gyönyörködtető volt! Öröm volt olvasni! :)
    Az érzések megjelenítéséért pedig külön dicséret jár, szerintem ez a legtöbb írónak nehézséget okoz. Sokan keverik az érzelmes írást az érzelgőssel, és emiatt vagy nulla érzelem lesz az írásukban, vagy nyáltengerré válik az, ritkán találják el az arany középutat szerintem. De ez a történet szépen példázza, hogy azért ez sem lehetetlen. Nagyon szép, érzelmes, már-már megindító írás volt. Nekem a vége picit túl lett magyarázva, én a kibékülés pillanata után hamarabb lezártam volna, hogy megmaradjon a történet íve, de ez így is tökéletes és szép munka volt! Köszönöm szépen, hogy olvashattam! Nagyon tetszett!
    Xiumaru^^
    (bocsi csak kettőben küldte el)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia~!

      Itt válaszolnék mindkét kommentre akkor :3 Elsőre elég szokatlan körülmények között olvastam, amit írtál nekem (hajnali 5-kor egy KFC-ben hulla fáradtan XD) és akkor úgy elérzékenyültem rajta, hogy csak na ;; Bár azóta párszor újraolvastam és minden egyes alkalommal elérzékenyülök rajta XDD Mert tökre hálás vagyok neked, hogy (te is) vetted a fáradságot, és ilyen hosszú, tartalmas és építő kritikát írtál nekem.

      Megmondom őszintén, szeretem felkavarni az embereket az írásaimmal. Mert ez azt jelenti, hogy sikerült őket megérintenem valamiképpen, és mi más lehetne a célom az írással, ha nem ez? Azt nem tudom, hogy vajon személyes okok miatt kavart ez most fel téged vagy egyszerűen csak átérezted az egészet, de mindenesetre annak örülök, ha sikerült adnom vele valamit. :)

      A metrós résznél csak azt írtam le, amit nagyjából magam is átéltem, mikor ez a történet megszületett a fejemben, persze hozzáadva pár apró részletet, mint pl. a Younghoval szemezni akaró lányt.
      Hű, ez a párbeszédes dolog nagyon-nagyon jó meglátás, és azt hiszem, ez egyébként egy meglehetősen nehéz dolog, de hát jó kihívás, igyekszem ezentúl erre is jobban odafigyelni. És nagyon nincs ám igazad, tessék csak nyugodtan hasogatni azt a szőrszálat, mert bőven van hova fejlődni és van mit tanulnom még mindig. (De azért, mint mondtam, a szívem örül nagyon-nagyon, hogy jónak tartasz T_T)

      Amúgy annyira tökéletesen el tudod ám találni azokat a dolgokat, amikkel kapcsolatban "behind the scenes" mondanivalóm XD Az a rész, amit kiemeltél, hogy túlfogalmazott... Elkezdtem írni a történetet és kb. az első két bekezdés volt meg (vagyis az a rész is beleesett, amit kiemeltél), mikor úgy éreztem, ez az egész erőltetett és nem tetszett. Meghánytam-vetettem a dolgokat, kicseréltem egy-két kifejezést, és már sokkal elfogadhatóbbnak ítéltem, de ezek szerint még mindig van benne olyan részlet, ami furán hat.
      A másik dolog: a részek, amiket kiemeltél, hogy tetszenek. Komolyan mondom, az a két mondat volt az, aminél azt gondoltam, hogy "na, ez még tetszik is, megtartom őket". :DD Nem tudom, neked van-e ilyen élményed, de biztos van, mikor leírsz egy mondatot, ami csak úgy minden erőlködés nélkül jön belőled, utána visszaolvasod és azt gondolod, EZ JÓ LESZ IDE. És ez olyan jó érzés ._. Szóval ha csupán két mondatot tarthatnék meg ebből az egész irományból, ez a két félmondat lenne az. És nagyon-nagyon örülök neki, hogy neked ennyire elnyerték a tetszésedet!

      Én azt hittem, túl nyálas lesz amúgy ez az egész. Ahogy mondod, nagyon nehéz megtalálni az arany középutat, ha érzelmekről ír az ember. A túlmagyarázás pedig azért lehet, mert a történettel nem csak a kibékülés leírása volt a célom, hanem mindenképp meg akartam jeleníteni azt, hogy attól még, hogy most békülés és boldogság van, a problémák nem tűntek el nyomtalanul. Azt akartam, hogy tanuljanak a hibáikból, hogy tudatosítsák magukban, egy kapcsolat nem működik kompromisszumok, empátia, türelem és egyéb hasonló dolgok nélkül, és együtt kell ezen dolgozniuk. Igazából ez lett volna a lényeg. Meg hogy milyen sebeket ejthetnek másokon a dühünkben, meggondolatlanul kimondott szavaink. Igazából itt most nem figyeltem tudatosan oda olyasmire, hogy megmaradjon a történet íve, csak leírtam mindent, amit úgy éreztem, le akarok írni.

      Szóval még egyszer nagyon köszönöm, hogy megosztottad velem a meglátásaidat. Örülök, hogy tetszett ez a kis szösszenet. ^.^

      Törlés
  4. Anna, omo, csak most jutottam el odáig, hogy elolvassam ezt, de ah... ToT
    Olyan aranyos volt, olyan könnyed, olyan szerelmes, olyan édes, olyan ártatlan, olyan johntenes és olyan annás. ;;
    Jaj istenem, már megint itt az az érzés bennem, akárhányszor olvasok tőled, hogy eláll a szívem is a fogalmazásodtól, annyira gyönyörű. Soha nem fogok hozzászokni ehhez, túl jó vagy, Anna, túl profi. TwT Ha egyszer legalább feleennyire sikerülne megírnom valamit, én akkor már bőven a felhők felett ugrálnék. ;;
    Írj még nagyon sokat, sokáig és soha ne hagyd abba! Q.Q
    Szeretlek Anna :')

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sári ;;;;;;;; Az én legcukibb olvasóm! <3
      "Olyan aranyos volt, olyan könnyed, olyan szerelmes, olyan édes, olyan ártatlan, olyan johntenes és olyan annás. ;;"---> Ez meg olyan drága mondat, hogy muszáj kiemelnem, mert úgy mosolyogtam rajta, hogy csak na. <3 <3
      Túlzol, Sári, túlzol, de annak mindig nagyon-nagyon örülök, ha tetszik, amit írok! És ne is mondj ilyeneket, hogy "feleennyire jól", mikor olyan szuperül írsz ><
      Igyekszem írni még, sokáig úgyse bírom nélküle ^.^
      Én is téged, Sári! (Olyan cuki vagy, mondtam már?)

      Törlés

Megjegyzés küldése